Monday 4 December 2017

Eelfranz forex


Trading Made Simple Dołączył w maju 2008 Status: Grand Poopaw 1,488 Posty Jest to możliwe Tak. Wiele lat temu, kiedy przeszedłem na emeryturę, szukałem czegoś do zrobienia. Brałem udział w bezpłatnej lokalnej prezentacji na temat handlu FX. Mój umysł powiedział: Możemy to zrobić i zarabiać pieniądze. z reclinerquot. więc tortury zaczęły się tak, jak wszystkim innym. Kupiłem jeden dobry program ognia za 2300. oszczędność 1700 od normalnej ceny 4000. Człowiek. Jestem na mojej drodze myślałem. To było tak trudne do zrozumienia i handlu, że nigdy nie zarobiłem ani grosza. w rzeczywistości straciłem większość czasu. Kiedy zadzwoniłem do firmy, wszystko było dla mnie greckie. Pomyślałem o wiele dobrego, co robi 19 lat edukacji. Powiedziałem, że to BS i przeszedł do innych systemów. Przerzuciłem się na handel demonstracyjny przez kilka lat, ucząc się starych wykresów. Co spowodowało ich zaznaczenie Każda metoda miała kilka zasad, wskaźników. na wzmacniaczu. W końcu miałem już dość tych wszystkich. pamiętanie myśli sprzed lat z quotI może to zrobić. Więc dlaczego regularnie kopałem mój tyłek? bardzo frustrujące. Chciałem metody, która była prosta, działała na wszystkie ramy czasowe, proste reguły, kilka wskaźników. że patrząc na mój prosty wykres, wykrzyczałem tylko to, co musiałem zrobić, i opracowałem metodę, która regularnie daje mi 70-80 zwycięstw. Opracowanie tej metody zajęło ponad 2 lata. Pracowałem ciężko. późne noce i weekendy do. Byłem tak głodny sukcesu. Nienawidzę handlować wykresami 5min-15min-30min. Dlaczego musisz monitorować każdy handel od początku do końca i mieć nadzieję i modlić się, że wprowadziłeś poprawny wpis. Ja handluję tylko 1-godzinnymi wykresami w ciągu pierwszych 3 godzin USA OPEN, a 4 godziny handlują w nocy. Sprawdzam ustawienia o 22:00 czasu pacyficznego, 2 nad ranem i zamykam wszystkie 4-godzinne transakcje o 6 rano na Pacyfiku. Rano obudziłeś się rano i zauważyłeś, że podczas snu znalazłeś 150 pipsów. gwarantuje uśmiech na twojej twarzy i pomijanie kroku. Publikuję wiele wykresów treningowych, by wprowadzić do mózgu to, czego szukać i jak łatwo może być. Wystarczy otworzyć oczy, mózg i uważać, a wkrótce zaczniesz robić pestki. Nauczysz się na drodze, że większość rzeczy, których nauczyłeś się w przeszłości, to bzdury. Zrobiłem. Lista zasad w większości metod będzie najbardziej zawrotna. nigdy nie budować zaufania. bez zaufania do swoich wejść i wyjść nie masz nic wartego. Mamy grupę świetnych handlowców, którzy handlują tą metodą już od 6 do 8 miesięcy, którzy pomogą Ci wskoczyć i odpowiedzieć na twoje pytania. Bardzo chronię wszystkich naszych członków. Nie mamy stresującej nitki. nie dozwolone wywoływanie nazw. Usuwam każdego, kto zaczyna mieć jakiekolwiek problemy. Jeśli masz problem, poproś mnie o pomoc i nie publikuj go. Jeśli nie jesteś szczęśliwy. proszę, idź cicho. Zrobię to samo dla ciebie. Chcesz nauki bez stresu. chodź, dołącz do nas. Naprawdę nie mogę czegoś zrozumieć. Powiedz mi swój numer telefonu i najlepszy czas na telefon i zlikwiduj go, patrząc na wykres demonstracyjny FXDD, więc patrzymy na ten sam wykres. Będziesz potrzebował platformy MT4 do korzystania z naszego programu. Kluczem do tej metody jest wskaźnik Indywidualnego Dynamicznego Indeksu dla wejść i wyjść. Używam również wskaźnika Stochastics (8,3,3). Jest używany TYLKO do potwierdzania kierunku. Nic więcej. Używamy tylko świec Heiken Ashi. to jest ważne . Chcemy, abyś był aktywnym członkiem zadającym pytania, publikującym wykresy i robiącym obserwacje, kiedy to możliwe. Zacznij handlować demo, dopóki nie zbudujesz swojej pewności siebie i dopiero wtedy rozważ przejście na konto na żywo. Zignoruj ​​szablon zamieszczony poniżej i zobacz aktualizacje. Przeczytaj cały wątek PRZED WYSŁANIEM PYTAŃ. NIE BĘDZIESZ SORRY Zobacz wskaźniki na stronie 25 na stronie 2. Ostatnia aktualizacja: PAGE 11, Post 156. thanks Cliff Kolejna aktualizacja Numb3rs - 429 - Pg 48, post 713 UPDATE: Zobacz stanowisko 25 Zobacz post 14 amp 15 dla świeczek TDI amp HA (APB). Dołączył do maja 2008 Status: Grand Poopaw 1,488 Posty Wolę handlować 4-godzinnymi wykresami w nocy. Mój broker wysyła nowe świece 4 godz. O 22.00 (Pacific), o 2 nad ranem io 6 nad ranem. Moja strona po otwarciu wykresów ma 8 otwartych wykresów. Po prostu rzucam okiem na TDI dla ustawień, kiedy otwiera się nowa świeca. Jeśli widzę konfigurację. zielony po prostu przejście przez czerwony Ill wziąć handlu. wyłącz puter i idź do łóżka. Cztery godziny później (1:50) budzik zadzwoni po świece i spojrzę. jeśli zobaczę nową konfigurację, wejdę i wrócę do łóżka z ostatnim alarmem o 5:50 rano. Zamykam wszystkie zawody w tym czasie i wracam spać. W normalnym tygodniu jest wystarczająco dużo ustawień, aby uzyskać 200-500 pipsów. Stres wynosi zero. Jeśli zrobię jakikolwiek handel w ciągu dnia, używaj wykresów 1 godz. W wiadomościach. Każda metoda i dowolne ramy czasowe są trudne i szybkie na wykresach 5-15 minutowych. To tam, gdzie większość handlowców zostaje zabrana na rzeź, a dealerzy wiedzą o tym, co stawia na ich korzyść. Nienawidzę jednak monitorować wykresów. Nawet jeśli skalpuję rynek, korzystam z 4-godzinnych wykresów z powodzeniem. Wykresy 4-godzinne mają mniejszy hałas, mniej podróbek, mniejszy wpływ na wiadomości. Ma tylko wiele zalet. Kluczem do budowania zaufania jest studiowanie starych wykresów. spójrz na ruchy TDI i jak wygląda na PA, więc za każdym razem, gdy zobaczysz tę samą konfigurację, będziesz wiedział, że twoje szanse na sukces są wysokie. Dołączył do: Jan 2017 Status: Członek 41 Postów Duże dzięki tobie BigE za całą pomoc. Dołączył w listopadzie 2009 Status: Członek 27,076 Posty Może to być pomoc dla wzmacniacza TDI Heikin Ashi Dołączył w maju 2008 Status: Grand Poopaw 1 488 Postów Dołączył do maj 2008 Status: Grand Poopaw 1 488 Postów Łączony Nov 2009 Status: Member 27,076 Posts I dont know jeśli ma rację. Potrzebujesz innego wskaźnika Heikin Ashi, proszę. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Dołączył Październik 2007 Status: Członek 1099 Postów Mógłbyś przesłać swój szablon ponownie, ponieważ tak to wygląda, gdy załadowałem go na mój wykres

No comments:

Post a Comment